Realitní vyhledávač, který tu ještě není...

Jedinečný realitní server, který vyhledává v nabídkách novostaveb. Vyhledáváme v největším počtu nabídek nových bytů a domů v celé ČR.

Na trhu se vyskytuje mnoho inzertních realitních portálů. V poslední době se také objevily pokusy vytvořit pokročilejší agregátory, které v sobě zahrnují nabídky všech zmíněných realitních portálů na jednom místě. Zatím žádný však neposkytoval ucelenou nabídku všech nemovitostí na trhu.

Flat Zone Nechce zůstat pouze u vyhledávání, ale poskytuje širokou škálu služeb spojených s bydlením.

Přehled aktivních nástrojů naleznete v aplikačním menu uprostřed spodního menu. Již nyní můžete využít služeb Realitních novinek, datového blogu nebo pokročilých realitních analýz.

Užitím nástroje Flat Zone vyhledávání potvrzujete, že jste se seznámili a souhlasíte s Podmínkami užití, jinak nejste oprávněni nástroj vyhledávání užívat.

Vyhledávač
novostaveb

Studio

Odhad
ceny

Online
rezervace

Blog

Datová
platforma

Drážní promenáda a park ve Vršovicích a Strašnicích má vzniknout v roce 2024

Skypaper.cz, 1. prosince 2020 (11:34)

Praha představila studii Drážní promenády a liniového parku pro chodce, běžce, bruslaře a cyklisty. Bude čtyři kilometry dlouhou spojnicí Vršovic a Strašnic v trase zrušeného železničního koridoru benešovské trati.

Promenádu obklopí liniový park, propojí ji tři nové mosty a nová místa pro trávení volného času, rekreaci a kulturu. Zároveň se místu zanechá jeho původní železniční historie. „Máme koncept dokumentace pro územní rozhodnutí, který vychází z představené studie. Plán je v příštím roce získat územní rozhodnutí, v roce 2022 stavební povolení, vysoutěžit zhotovitele a zahájit stavbu. Nejpozději v roce 2024 by měli Pražané začít využívat zelenou bezmotorovou páteř území Prahy 10,“ plánuje náměstek primátora Adam Scheinherr.

Drážní promenáda se stane zelenou bezmotorovou páteří Vršovic a Strašnic. Jeden pás o šířce čtyři metry bude rozdělen do dvou pruhů a umožní cestování rychlejším cyklistům a bruslařům v obou směrech. Druhý směrově smíšený pás bude věnován chodcům. Jeho šířka bude 3,2 metru a od rychlého cyklistického pásu jej bude podle místa dělit necelý metr zeleného pásu, tartanu nebo původní koleje. Podél vnějších stran bude souběžná síť doplňkových nezpevněných pěšin a cest pro chůzi či běh na měkčím povrchu.


více čtěte na: www.skypaper.cz

Projekty s online rezervací

Projektové tipy

Vyplňte správně emailovou adresu!